Let op! Je gebruikt een oudere browser waardoor de site niet goed werkt. Probeer de pagina te openen in een andere browser.

Pakketjes bezorgen met Flitsmeister

Lokale winkeliers hebben moeite pakketjes snel en op tijd geleverd te krijgen. Wij zetten onze community van 1,8 miljoen gebruikers in om daarbij te helpen.

Ben jij winkelier of wil je aan de slag als bezorger?
Meld je aan! 💪

1,8 miljoen pakketbezorgers

Lokaal

Onze bezorgmeisters helpen de lokale winkelier door in hun omgeving pakketjes te bezorgen

Snel en efficiënt

Het bezorgen gaat nu snel en efficiënt door te handelen op dezelfde dag

Bijverdienen

Flitsmeister gebruikers kunnen naast hulp bieden zo wat extra’s verdienen; mooi meegenomen!

Hoe werkt het?

Flitsmeister verbindt de lokale winkelier met een community van 1,8 miljoen trouwe gebruikers. Dit stelt de winkelier in staat snel en efficiënt te kunnen leveren. Daarnaast kan de gebruiker een handje helpen en wat bijverdienen.






Als winkelier geef je aan Flitsmeister door dat je pakketjes klaar hebt staan voor levering. Flitsmeister gebruikers in buurt ontvangen een notificatie en kunnen deze accepteren. Na het accepteren haalt de bezorgmeister het pakket op en navigeert naar het adres van de klant. Tijdens de rit kan de route en live locatie worden gedeeld met de winkelier. Bij aankomst stuurt de Flitsmeister gebruiker een betaalverzoek naar de winkelier om de bezorging te betalen.

Veelgestelde vragen

Winkelier

Gebruikers van Flitsmeister die zich hebben aangemeld als bezorger en dichtbij jouw winkel zijn, ontvangen een notificatie om een pakket te bezorgen. Zodra zij dit accepteren, krijgen zij gegevens over de bezorging. Na de bezorging stuurt de bezorger een betaalverzoek naar de winkelier voor een vast bedrag per kilometer. Jij als winkelier betaalt het betaalverzoek na het ontvangen van positief bericht van de klant.

Bij een afstand minder dan 10 km, betaal je de bezorger 5 euro. Tussen de afstand van 10km en 20 km, betaal je een bedrag van 7,50 en bij lange afstanden met meer dan 20 km betaal je 10 euro.

Er wordt nog weinig gewerkt met same day delivery. Ook niet voor pakketten die in de buurt van een winkel bezorgd moeten worden. Door een netwerk van miljoenen mogelijke bezorgers in te zetten kan dit heel laagdrempelig worden gemaakt. Er ontstaat vertrouwen tussen winkelier en ontvanger en snelle levering zorgt voor een positieve ervaring. Het wordt op een goedkope en een persoonlijke manier bezorgd.

In het uitgewerkte proces moet de ontvanger van het pakket jou als winkelier laten weten dat het pakket in goede orde is ontvangen. Op dit moment vraagt dit even een manuele handeling. In de toekomst zullen we dit uiteraard automatiseren.

Op dit moment zijn de pakketten niet verzekerd. Gaat er toch iets helemaal mis, neem dan zeker contact met ons op via pickup@flitsmeister.nl. In de toekomst gaan we wel met een verzekering werken.


Bezorger

Je krijgt een vergoeding voor het bezorgen en je draagt bij aan het realiseren van maatschappelijke voordelen. Namelijk: doorstroming in het verkeer wordt verbeterd omdat er minder verkeersverplaatsingen zijn en je draagt bij aan het milieu doordat er minder uitstoot is.

Bij een korte afstand van minder dan 10km, verdient de bezorger 5 euro. Bij een middel afstand tussen de 10 en 20 km wordt het bedrag verhoogt naar 7,50 euro. Bij lange afstanden tussen de 20 km met een limiet van 30 km, verdienen gebruikers 10 euro.

Als je je hebt aangemeld, ontvang je een sms om een pakket te bezorgen. Zodra je dit accepteert, krijg je gegevens over de bezorging. Na de bezorging stuur je een betaalverzoek naar de winkelier voor een vast bedrag. Bij een afstand minder dan 10 km, betaal je de bezorger 5 euro. Tussen de afstand van 10km en 20 km, betaal je een bedrag van 7,50 en bij lange afstanden met meer dan 20 km betaal je 10 euro. De winkelier betaalt het betaalverzoek na het ontvangen van positief bericht van de klant.

Heb jij het pakketje netjes voor de winkelier afgeleverd, maar heb je geen betaling ontvangen? Neem dan even contact op met ons op via pickup@flitsmeister.nl

Zodra je het pakketje hebt ontvangen van de winkelier voer je natuurlijk in Flitsmeister de bestemming in en start je je route. Voordat je vertrekt druk je op de aankomsttijd rechtsonder op de drie puntjes. Vervolgens kan je kiezen voor ‘’deel mijn locatie’’. Druk hierop en stuur het berichtje via het kanaal van jouw voorkeur naar de winkelier. Kom je op je bestemming aan, dan zal het delen automatisch stoppen.

Dit is een vraag die je altijd even te voren even met de winkelier moet afstemmen. Bel in het geval van het niet thuis zijn altijd even met de winkelier om af te spreken wat je moet doen.


Ontvanger

Is het door jouw verzonden pakketje niet aangekomen of kwijt geraakt? Neem dan even contact op met ons op via pickup@flitsmeister.nl

Ben jij winkelier of wil je aan de slag als bezorger?